Kom jij ons team versterken?

Helpdesk medewerker

Wat zullen de werkzaamheden zijn:

  • Klanten telefonisch te woord staan
  • De storing/hulpvraag goed helder krijgen
  • Door interne opleiding in staat zijn telefonisch de klant hulp te bieden
  • Door interne opleiding kennis verkrijgen van onze software, zodat klanten daarmee geholpen kunnen worden
  • Inplannen en aansturen van storing- en onderhoudsmonteurs in samenwerking met collega helpdeskmedewerker

Eigenschappen waarover de persoon moet beschikken:

  • Nieuwsgiering naar systemen en leerbaar
  • Klantgerichtheid
  • Goede taalvaardigheid
  • In staat mensen telefonisch goed en duidelijk te woord te staan
  • Enigszins kennis van elektra en/of ICT
  • Collegiaal en samenwerkend ingesteld
  • Geduld
  • Doorzettingsvermogen
  • Gedreven om zaken uit te zoeken en tot een goed eind te brengen
  • Extra bijkomende werkzaamheden niet schuwen

C.A.T. groeit, groei jij mee?